Vrácení zboží a reklamace
Pravidla pro vrácení či výměnu zboží z e-shopu:
Vrácení/výměna zboží je možné do 14-ti dnů od uskutečnění nákupu.
Vrátit/vyměnit lze pouze nenošené a nepoškozené zboží se všemi visačkami a originálním obalem.
Zboží musí být v takovém stavu, aby bylo schopné dalšího prodeje jako nové a nepoužité.
Vrácené zboží je možné vyměnit za jiné zboží či požadovat vrácení peněz.
Pokud zasíláte zboží poštou, či jinou přepravní společností, do vracené částky se nezahrnuje Vámi uhrazené poštovné.
Při zasílání poštou uveďte na formulář číslo vašeho účtu, abychom vám při vrácení zboží mohli vrátit peníze. Číslo účtu uveďte i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz.
Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Takové dobírky budou vráceny zpět odesílateli a je možné, že promeškáte lhůtu možnou k vrácení zboží.
Formulář pro vrácení zboží ke stažení zde:
Formulář pro vrácení zboží VYLADĚNÁ byJARA pdf
Reklamace:
Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky. Záruka se týká vad výroby či materiálu, nevztahuje se na opotřebování výrobku důsledkem užívání.
Reklamaci zasílejte společně s vyplněným Reklamačním listem na adresu firmy RetaildriveCZ uvedenou na tomto listu.
Reklamaci nezasílejte na dobírku (neočekávané dobírkové zásilky vracíme adresátovi), ale normálně poštou, pokud bude závada neodstranitelná a zákazník bude požadovat vrácení peněz, zašleme je na Váš účet.
Reklamovatelné jsou pouze závady týkající se vady výroby či materiálu, nemůžeme uznávat reklamace, kde se jedná o normální opotřebení následkem užívání.
Reklamované zboží musí být čisté a vyprané, aby splňovalo hygienické zásady.
Lhůta na vyřízení reklamace je 30dnů.
Formulář pro reklamaci ke stažení zde:
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.